måndag 10 maj 2010

Våren?

Var tog våren vägen? Om någon hittar den får nu gärna skicka den till mig. 5 grader och regn i mitten av maj är inte ok! Jag blir deprimerad! Det är ju nu belöningen efter de lååånga vintern ska komma.

Vad händer annars? Har faktiskt tagit det lugnt lördag och söndag, sovit. Pluggat lite. Haft småångest av allt som ska fixas med SSK. Nu sitter jag och funderar hur jag bäst formulerar ett mail till Carin Jämtin för att fråga om hon vill komma och hoppa hoppborg (eller åtminstone prata med) SSK. Hade föreläsning om förvaltning idag, är ju lite förvaltningsnörd så jag tyckte att det var intressant. Efteråt blev det fika med E och F, vi lyckades prata lite annat än politik. En nostalgi i 90-talet inför 90-talstemat på kongressfesten. Vad hade man på sig när jag gick på fest på 90-talet? Jag höll liksom inte på med såna saker på den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar